Om te zorgen dat uw gegevens veilig zijn bij ons, hebben wij sinds 25 februari 2022 het inloggen in Mijn ZLM gewijzigd. Na inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord ontvangt u een sms op het bij ons bekende mobiele telefoonnummer met daarin een code. Deze code moet u invullen, daarna wordt u doorgestuurd naar Mijn ZLM. Zo maken we het kwaadwillenden lastiger om in uw account te komen, omdat deze nu de inloggegevens en toegang tot uw mobiele telefoon nodig heeft.
Klik hier om in te loggen in Mijn ZLM
Problemen met het ontvangen van de code?
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Mogelijk klopt uw mobiele telefoonnummer niet meer. Normaal gesproken ontvangt u de code binnen 30 seconden. Ontvangt u de code niet, probeer het dan nog een keer. Lukt het dan nog steeds niet, neemt u dan contact op met ons team Klantadvies, telefoonnummer 0113 – 238 880.
Algemene Voorwaarden gewijzigd
Omdat de inlogprocedure is gewijzigd hebben wij per 25 februari 2022 ook de Algemene Voorwaarden voor het gebruik van Mijn ZLM moeten aanpassen. De gewijzigde voorwaarden leest u hier.
Veelgestelde vragen
Waarom moet ik mijn mobiele telefoonnummer doorgeven voor het gebruik van Mijn ZLM?
Wij sturen tijdens het inloggen per SMS een code naar uw mobiele telefoonnummer. Deze code moet u invullen, daarna wordt u doorgestuurd naar Mijn ZLM. Zo voorkomen wij misbruik van uw gegevens. Wij gebruiken uw mobiele telefoonnummer niet voor commerciële doeleinden.
Waarom is inloggen met een code per SMS veiliger?
Om in te loggen heeft u een e-mailadres en wachtwoord nodig. Als iemand anders achter deze gegevens komt, zou deze persoon ook in uw Mijn ZLM-omgeving kunnen inloggen. Doordat we een code naar uw telefoonnummer sturen per SMS, kan dat niet meer. Hiermee wordt de kans kleiner dat kwaadwillenden misbruik maken van uw account.
Ik ontvang geen SMS-code. Wat moet ik doen?
Soms gaat het verzenden van de SMS met de code mis of is deze vertraagt. Probeer het dan nogmaals. Ontvangt u de code dan nog niet? Neem dan contact op met ons team Klantadvies, telefoonnummer 0113 – 238 880. Zij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 08.30 en 17 uur.
Hoe kan ik inloggen in Mijn ZLM als ik geen toegang meer heb tot mijn oude mobiele telefoonnummer?
Het is helaas niet mogelijk uw mobiele telefoonnummer online te wijzigen. Hiervoor moet u contact opnemen met ons team Klantadvies, telefoonnummer 0113 – 238 880. Zij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 08.30 en 17 uur.