A. Rovers
23-06-2026Wat is het toch fijn dat als je de ZLM belt, je gewoon een medewerker aan de lijn krijgt, in plaats van een bandje met toets 1 of 2 etc..
De Visser
22-06-2026Ik had een kleine schade aan mijn auto door een fietser en ben erg goed geholpen door de medewerker. Erg vriendelijk en duidelijke uitleg. De schade is snel afgehandeld. Ik had er verder geen omkijken naar. Erg fijn gegaan. ZLM is een maatschappij die er met kop en schouders bovenuit springt. Veel bedrijven kunnen een voorbeeld aan hun nemen.
E.W.C .van der Zegen de Beer-Kort
16-06-2026De schade aan mijn auto is deskundig en correct afgehandeld. Ik ben daar zeer tevreden over
ZLM is uitgeroepen tot ‘Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland 2025’ in de categorie Verzekeraars! Meer dan 6.000 consumenten beoordeelden 390 organisaties. Met een 8,08 eindigden we op nummer 1. Een waardering waar we trots op zijn!
ZLM bestaat 75 jaar. Een bijzondere mijlpaal en daar zijn we trots op. Want zonder u, onze klanten was dit niet gelukt. Dit jubileumjaar staat in het teken van leuke acties, verrassingen en verhalen. We nemen u mee terug naar bijzondere momenten, maar kijken ook vooruit.
En... ons jubileum vieren we niet alleen. Daarom hebben we vanaf april iedere maand een andere winactie voor iedereen die bij ons verzekerd is in dit bijzondere jaar.